Mabel Matiz / Büyük Ev Ablukada / Seni Görmem İmkansız

/ /
Bu aralar film izlemiyorum pek. İnternet başında görsel avında da değilim. Buraya da yansıyor zaten, eskisi gibi sık değil paylaşımlar. İki başlık alttaki oyunla ilgilenmekteyim, arada kafamı kaldırıp nefes almak için ise müzik dinliyorum. Şimdi yine bir nefes arasındayım, arkada çalanları paylaşayım istedim. Hürrem'in tavsiyesiyle dadandığım Büyük Ev Ablukada, zaten daha dinlemeden adı ile ilgimi çekti. Melodileri, adına yakışır güzellikteki şarkı sözleri, yetmedi elbette, albüm dedim, konser dedim, o da başlamış bugünlerde, birkaç gün önce Tophane'de konser vermişler. Myspace ve Last.fm bağlantıları burada. Mabel Matiz'i ise Ebru'nun paylaşımlarından keşfetmiştim. O günden bu yana, her akşama fon müziği oldu. Birşeyler yazayım istiyorum müziği ile ilgili, yazılacak, anlatılacak gibi değil. Ne demek istediğimin en kısa yolu dinlemek aslında, Myspace'i ve Last.fm'i burada. Şarkılarını 'olması mümkün olmayan her şeye' ithaf eden Seni Görmem İmkansız, İkibindokuz'un son yazında İstanbul' da kurulmuş. Yeni ve farklı birşeyler duymak isteyenler için canlı performanslarına / daha çok İstanbul'da / devam ediyorlar. Bu sevilesi, takip edilesi kızlarla tanışmanız için Myspace ve Last.fm bağlantıları burada.

0 yorum:

info

gorkemcanuygun@gmail.com
görkem_cu
pan
eda

mass

 
Copyright © 2010 Postmonkey, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger