Eagle vs Shark

/ /
The Royal Tenenbaums, Rushmore, The Life Aquatic With Steve Zissou gibi Wes Anderson 'başyapıt'larının yanına, ben bilmeden ufak ufak sokulmuş bir film; Eagle vs Shark.Bilmeden çünkü 2007 gösterim tarihli bir filmden bahsediyoruz.Başta yürüyüşü olmak üzere herşeyi yanlış olan, Meaty Boy hamburgercisinde çalışan, dudağının üzerinde ben'i bulunan Lily ile, anti-sosyal, kendi çapında video oyunu şampiyonu olan, öğle yemeklerini Meaty Boy hamburgercisinden alan ve dudağının üzerinde ben'i bulunan Jarrod'ın hikayesi.Oldukça basit gidişata rağmen, yollarının kesişmesinden, konuşmalarında garip aksana kadar komik bir hikaye. Yeni Zelanda doğumlu yönetmen Taika Waititi'nin yazıp-yönettiği filmin müziklerini The Phoenix Foundation isimli, takip edilesi grup yapmış. Bana 'ilk gün' hediyesi olarak verilen filmin olduğu 'seçilmiş filmler' klasöründe, Napoleon Dynamite'i gördüğümde, seveceğimi anlamıştım zaten..

0 yorum:

info

gorkemcanuygun@gmail.com
görkem_cu
pan
eda

mass

 
Copyright © 2010 Postmonkey, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger